Cinc anys!!!

Estàndard

Avui fa exactament cinc anys que vaig entrar en una altra divisió. En una divisió en la qual hi entres amb un requisit previ inevitable, però, tan bon punt complert el requisit, hi entres directament, sense passa per caixa. Fa cinc anys, doncs, que vaig començar a tenir una nova vida: de fa cinc anys cap aquí, he provat noves pràctiques, he desenvolupat noves tècniques, he perfeccionat nous procediments; tots, sempre, a fi de bé.

Cinc anys que em menjo la part més lletja de la fruita, perquè la part més carnosa i saborosa se la mengi un altre; cinc anys que vaig a la metgessa sovint, i poques vegades per culpa d’una dolència pròpia; cinc anys que s’ha acabat, de manera fulminant, el sexe dolç de les migdiades, que feia començar la tarda vés a saber a quina hora; cinc anys que sóc peça d’una xarxa invisible que es dedica a l’estraperlo de roba, utensilis, idees, consells i anècdotes; cinc anys en què són poques les nits que dormo d’una tirada, sense interrupcions; cinc nits en què moltes d’aquestes nits les passo acompanyada al llit no només d’un home, sinó de dos (!!!); cinc anys que les festes han apartat els gintònics i el rom amb llimonada per ganxitos, triangles de nocilla i pastís de xocolata amb maduixes.

Cinc anys que cada dia em menjo un cucurutxo, un carquinyoli, un gelat de nata amb xocolata, un pernilet carnós; que cada dia em bec un suc de fruites tropicals, un combinat dolcet, una beguda revitalitzant per al cor. Avui, fa cinc anys, vaig ser mare.

Anuncis

6 responses »

  1. M’encanta. Ara tinc temps i no hi havia pensat. M’hi passaré tota la tarda mentre la Laura veu Titànic, que jo (a la meva edat) encara no he vist.
    Felicitats als tres

  2. Per molts anys família! Me’n recordo moltíssim d’una revetlla de Sant Magí ballant a la plaça de la font tota xula amb la teva panxolina. I al cap de 4 dies ja el tenieu aquí

Deixa un comentari

