Ahir no vaig fer vaga

Estàndard

Ahir, jo no vaig fer vaga. Me’n vaig assabentar sense problemes, estava degudament informada, però no vaig fer vaga.

Ara bé, no vaig ser una de tantes persones que vaig calcular com em perjudicava econòmicament, no vaig fer números veient quant em restarien de la nòmina, bufant i pensant que no m’ho podia permetre; o sigui, no em va coaccionar la penalització econòmica que comporta fer vaga, vaja. Tampoc no vaig arribar a pensar que no en podia fer perquè estan a punt de renovar el meu contracte, i vès què diran, que la cosa està molt xunga i que només falta que els donis motius. Ni tampoc era una de les tantes persones abnegades que, vulguis o no vulguis, havia d’anar a treballar perquè s’havien de cobrir uns serveis mínims en els hospitals, en les escoles, en els centres públics. Tampoc no sóc el Tomàs Molina, que vaig haver d’explicar el temps-exprès d’un dia de vaga assolellat i una previsió de Setmana Santa passada per aigua. Per descomptat, tampoc no sóc de les que pensa que aquesta reforma no tan sols és bona, sinó imperiosament necessària, i que sort d’aquesta gent del PP que ha posat els punts sobre les is, que què s’han cregut aquesta gent. Per altra banda, tampoc no penso que la meva empresa, malgrat les dificultats, està fent esforços gegants per tirar endavant, no fer fora ningú i, encara, cobrir les baixes, tot i que fa anys i panys que no m’apugen el sou, ni quan la cosa anava folganta. I els sindicats no són sant de la meva devoció, però tampoc no són els responsables perquè, rebotada, arribés a la conclusió que això de la vaga no anava amb mi.

Tanmateix, tot i no estar en el top ten dels motius pels quals la gent ahir va anar a treballar, jo ahir no vaig fer vaga, perquè no vaig poder fer una cessació voluntària del treball (productiu): ara ja fa prou temps em van fer una cessació, voluntària per alguns i completament involuntària per mi, del meu treball. Malgrat tot, em vaig manifestar, perquè arreu, i a Reus, s’ho volen carregar tot.

Anuncis

Deixa un comentari

